Értesítés

Reklamáció

Ha kiderül, hogy a kiszállított áruk nem egyeznek meg a megrendeltekkel, akkor a Megrendelőnek joga van az árut a megrendelt darabokra vagy újrakra cserélni.

Panasz benyújtásához kérjük, adja meg a következő információkat:

  • családi és utónév
  • cégnév
  • telefonszám kapcsolatfelvételhez
  • e-mail-cím
  • rendelés-/számlaszám
  • a vásárlás ideje
  • a megreklamált termék indexszáma
  • a hiba leírása
  • a termék vagy karton fényképe

a következő címre kell elküldeni: reklamacje@kradex.com.pl

A panasz legkésőbb 2 hónappal
a vásárlás után adható le.

A benyújtott panasz 14 napon belül kerül elbírálásra. Ha a panaszt elfogadásra kerül, a cég új példányt küld a korábbi megrendelésnek megfelelően a hibás termék helyett.

Amennyiben nincs olyan megrendelt termék, amely nem hibás, akkor a Kradex e-mailben vagy telefonon értesíti erről a Megrendelőt. A Megrendelő döntése szerint a befizetett összeget visszatéríthetik a bankszámlájára, vagy más, ugyanolyan értékű árut küldhetnek a megrendelő választásának megfelelően.