Reklamáció
Ha kiderül, hogy a kiszállított áruk nem egyeznek meg a megrendeltekkel, akkor a Megrendelőnek joga van az árut a megrendelt darabokra vagy újrakra cserélni.
Panasz benyújtásához kérjük, adja meg a következő információkat:
- családi és utónév
- cégnév
- telefonszám kapcsolatfelvételhez
- e-mail-cím
- rendelés-/számlaszám
- a vásárlás ideje
- a megreklamált termék indexszáma
- a hiba leírása
- a termék vagy karton fényképe
a következő címre kell elküldeni: reklamacje@kradex.com.pl
A panasz legkésőbb 2 hónappal
a vásárlás után adható le.
A benyújtott panasz 14 napon belül kerül elbírálásra. Ha a panaszt elfogadásra kerül, a cég új példányt küld a korábbi megrendelésnek megfelelően a hibás termék helyett.
Amennyiben nincs olyan megrendelt termék, amely nem hibás, akkor a Kradex e-mailben vagy telefonon értesíti erről a Megrendelőt. A Megrendelő döntése szerint a befizetett összeget visszatéríthetik a bankszámlájára, vagy más, ugyanolyan értékű árut küldhetnek a megrendelő választásának megfelelően.