Értesítés

Please be advised that due to the large number of orders, the delivery time is extended in the worst cases to 14 business days. We will keep you updated on all orders that will be processed longer. Purchase of non-foiled enclosures can help speed up the order, so if possible, please kindly include this in the comment box when finalizing your order.

Reklamáció

Ha kiderül, hogy a kiszállított áruk nem egyeznek meg a megrendeltekkel, akkor a Megrendelőnek joga van az árut a megrendelt darabokra vagy újrakra cserélni.

Panasz benyújtásához kérjük, adja meg a következő információkat:

  • családi és utónév
  • cégnév
  • telefonszám kapcsolatfelvételhez
  • e-mail-cím
  • rendelés-/számlaszám
  • a vásárlás ideje
  • a megreklamált termék indexszáma
  • a hiba leírása
  • a termék vagy karton fényképe

a következő címre kell elküldeni: reklamacje@kradex.com.pl

A panasz legkésőbb 2 hónappal
a vásárlás után adható le.

A benyújtott panasz 14 napon belül kerül elbírálásra. Ha a panaszt elfogadásra kerül, a cég új példányt küld a korábbi megrendelésnek megfelelően a hibás termék helyett.

Amennyiben nincs olyan megrendelt termék, amely nem hibás, akkor a Kradex e-mailben vagy telefonon értesíti erről a Megrendelőt. A Megrendelő döntése szerint a befizetett összeget visszatéríthetik a bankszámlájára, vagy más, ugyanolyan értékű árut küldhetnek a megrendelő választásának megfelelően.